* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
Większość szkół językowych sprawiła swoim klientom w nowym roku szkolnym przykrą niespodziankę.2008-09-04 13:35:57Z najnowszych cenników, które jak co roku opublikowały na początku września, wynika, że za standardowy kurs 60-godzinny w grupie kilkunastoosobowej od października trzeba będzie zwykle zapłacić o około 40-60 zł więcej. |
|
Pytania na egzamin dla księgowych2009-06-09 10:50:43Ministerstwo Finansów opublikowało komunikat w sprawie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. |
|
Raport ofert pracy2009-07-07 11:37:50Liczba ofert pracy opublikowanych w I kwartale 2009 na łamach stron internetowych nie zmieniła się w stosunku do ostatnich 3 miesięcy 2008 roku. Natomiast znacząco wzrosło zainteresowanie ogłoszeniami wśród kandydatów. |
|
Już po konferencji...2009-10-07 12:26:5830 września w Katowicach, w godzinach 9-17 odbyła się konferencja Zasoby Ludzkie Silesia 2009. |
Kursy marketing Toruń, Bydgoszcz, Grudziądz, Włocławek, Brodnica, Inowrocław, Chełmno, Chełmża, Kowalewo Pom., Aleks, Lubuskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.